Přihlášení:

Registrace | Přihlášení | Seznam

PŘÍSPĚVKY V DISKUZI

Chemická škola

O chemické škole

aktualizovat   výpis podle času   strom příspěvků

Skok na začátek Skok na novější Skok na starší Skok na konec
  • konicektvuj@email.cz konicektvuj@email.cz - 18.04.13 11:20:11

VŠCHT a její...
    KriggY@email.cz:
    Děkuji za radu, ale já jsem z Prahy.
    To už můžu rovnou jít na 1. LK v Praze . . . :)
    P.

• KriggY@email.cz KriggY@email.cz - 18.04.13 19:19:33

RE: VŠCHT a její...
      no vidíš, já jsem z Karlovych Varu a studuju v Olomouci. Pokud chceš dělat výživovýho poradce tak doporučuju to v Brně, s těma oborama na VŠCHT to uplně nevidim

• konicektvuj@email.cz konicektvuj@email.cz - 15.04.13 14:55:21

VŠCHT a její fakulty II.
    Apropo, kdybych se chtěla živit jako ´´Výživový poradce´´, je to dobrý výběr ta FPBT VŠCHT. . . Nebo je nějaká jiná specifičtější fakulta VŠCHT či obor??!

Poraďte mi...

Děkuji moc.

• konicektvuj@email.cz konicektvuj@email.cz - 15.04.13 14:46:32

VŠCHT a její fakulty
    Ahojky všem,

Chtěla bych se zeptat, jak je to s těma fakultami, obory..

Když bych chtěla jít na FPBT VŠCHT-Fakulta potravinářské a biochemické technologie . . .

Obory:Biochemie a biotechnologie. . .Praha
          Chemie a analýza potravin . . .Praha
          Technologie potravin . . .Most

Ty dva obory se studují v Praze a ten třetí v Mostě, je to spravně?? . . . Pochopila jsem to dobře...??! Koukala jsem na jejich stránky..

A nevíte někdo jaký je rozdíl přesně mezi těma oborama?
    A zda tato fakulta je jednodušší či složitější studovat s porovnáním jiných fakult VŠCHT??!

Jelikož to chci studovat, mám zájem ale o studium ´´Kombinované´´ tedy dálkové...

Děkuji moc.

Jinak školu mám gymnázium.
    P.

• ysdfgz ysdfgz - 24.03.13 10:34:55

Magisterské studium
    Ahoj, budu mít bakaláře z chemie a ráda bych pokračovala v magisterským oboru, nejlépe na Karlově univerzitě popřípadě na Univerzitě palackého.